piątek, 9 listopada 2012

ALL YOU NEED IS LOVE - my second direction...

Nie spodziewałam się, że wyjdzie tak jak wyjdzie. Sama jestem rozerwana pomiędzy Harrym i Peterem. Dlatego postanowiłam pisać dwa zakończenia tej historii. Zapraszam na historię z Peterem, którą znajdziecie tu: "All You Need Is Love - my second direction" Chciałabym abyście sami sobie wybrali, który kierunek obierze Jess.
Historia z Peterem to kontynuacja historii z tego bloga. Dlatego notki zaczynają się od 101.
Zainspirowały mnie dziewczyny, które wolą zmyślonego Petera niż prawdziwego Harrego. A więc główna dedykacja na całego bloga jest dla Zmanipulowanej Sercem, Agaty Sikory, Pauliny2912 i jakiś Anonimów xD
Na tym blogu dowiecie się czy naprawdę Jess będzie z Harrym. A co jeśli będzie wolała być sama?
W ciągu czterech dni napisałam 100 stron tamtej historii przez co na maxa zawaliłam szkołę, ale mam na to wyjebane. Mówi się trudno. A choroba pomogła mi w tym, bo mogłam zostać w domu xD
To chyba na tyle. Zapraszam do czytania drugiej historii, a niedługo dodam notkę z Harrym :3

11 komentarzy:

  1. Oh Gosh.. Nie spodziewałam się tego
    .. Fajnie, że tak postanowiłaś, osobiście będę czytać wersję z Harrym <3 @Roxana_169

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaj , dziękuje ;) . Będę czytać obydwie bo uwielbiam jak piszesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaa. Dziękuję jesteś wspaniała <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super. Ja wybieram Hazze! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ale to że koniec już bloga ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Hazza <3 . Ale nie mogłam sie powstrzymać i Petera też przeczytałam. No dooooooooooodaj wreszcie z Harrym ;c.

    OdpowiedzUsuń
  7. to to juz koniec historii z Harrym ?bd tlyko jeszcze zakończenie ?! no nieeeee dlaczego wybrałaś kontynuacje z Peterem ;c

    OdpowiedzUsuń
  8. BOOOOOOOŻE! Ja nie kończę jeszcze xD Doprowadzę tego bloga do końca, a tamten jest dodatkiem. Tak jak w yearbooku xD Wiecie... taki bonusik xD Ale nie martwcie się. Tutaj też będę pisać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BOŻE DZIĘKI CI XD ale z tego co widzę to wiekszość myślało tak jak ja , więc nie jestem jedyna taka głupia xd hahah
      Tylko mam nadzieję że przez pisanie 2 blogów , nie bd teraz dodawała notek dużo rzadziej ;c no i że nie bd zaniedbywała szkoły c:

      Usuń
  9. Mam nadzieję, że dodasz jeszcze dziś nową notkę z Harrym <333

    OdpowiedzUsuń
  10. czyli tutaj z Harrym bd kilka/jeden rozdział/ów i bd koniec, a w drugiej wersji z Peterem bd więcej rozdzialow i ez potem koniec ? xd czy jak., bo się już gubię :x
    dobrze, ze zrobiłaś 2 wersje. nie bd kłótni :D xx / Suseł xxx.

    OdpowiedzUsuń